#vállalati kommunikáció


Miért fontos a HR-stratégia, és mitől lesz jó?
 

Miért fontos a HR-stratégia, és mitől lesz jó?

„Már megint sok a túlóra, hárman is fenyegetőznek azzal, hogy kilépnek, csináljatok már valamit, mert így is alig tudtunk felvenni embert.” Ilyen, és ehhez hasonló üzeneteket gyakran kapnak a vállalati HR-sek a menedzsment részéről. Szerencsére ma már vannak olyan mutatószámok, amelyek segítenek felmérni, mely területen vannak tartósan betöltetlen állások, akik elmentek, miért mondtak fel, például azért, mert elégedetlenek voltak a munkakörülményekkel, vagy azért szívta el őket a konkurencia, mert nem kaptak elég fizetést.

NEXON NEXON




Az ember céget választ, de vezetőt hagy ott
 

Az ember céget választ, de vezetőt hagy ott

Mindenki mosolyog a céges évzáró bulin, de már a főnök köszönőbeszéde alatt beindulnak a zárt csoportok, hogy kitárgyalják, mit kellene mondania a „még egy kicsit húzzunk bele” helyett. A vállalati pletykákról és a belső kommunikáció buktatóiról Szvetelszky Zsuzsa könyvet írt. Interjú.

Szabó M. István Szabó M. István

Nagyon sok cég fektet a kommunikációba
 

Nagyon sok cég fektet a kommunikációba

A következő években öt önmagában is meghatározó megatrend együttes hatása követeli ki az egységes kommunikációt a hazai vállalatoknál. A döntéshozók 76 százaléka tervez kommunikációs beruházást idén, míg 2013-ra ez az arány 89 százalékra növekszik – derül ki a Siemens Enterprise Communications (SEN) nemzetközi felméréséből.

hvg.hu hvg.hu